Roosje spreekt…

 

Een tijdje geleden zag ik bij zowel Saturnein “Meneertje Mertens wordt besproken” als IJgenweis een blogpost Husband spreekt, met een interview met hun respectievelijke echtgenoot. Ik vond dat behoorlijk grappig en leuk en wou dit ook graag eens doen.

Ik legde Roosje de vragenlijst voor. Het resultaat kan je terugvinden onder deze foto… 🤣😂

20190529_2008138679804558037502741.jpeg

Ik zit voor de tv. Waar kijk ik naar?

Snertseries op Netflix en Grey’s anatomy

MM: Waar hij stiekem mee kijkt en achteraf vraagt van “hoe zit dat nu?”

Wat lust ik niet?

Rauw witloof – maar wat zij niet lust komt sowieso niet op tafel omdat zij naar de winkel gaat.

MM: Correctie: Witloof lust ik niet. Meestal breng ik enkel mee wat Roosje wel graag lust. Het lijstje is wel kort.

Jullie zijn uit eten, wat bestelt zij als drankje?

Kir, gin tonic, Tripel karmeliet, Omer, plat water, San Pelegrino of cola zero – maar doorgaans niet tijdens één en hetzelfde etentje.

Wat is haar schoenmaat?

37

Als zij spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?

Oude naaimachines, nieuwe smartphones.

Wat is haar favoriete broodje?

Eigenlijk geen, dan maar kip curry

Noem iets wat zij elke dag zou eten als het kon.

Frieten met ballekes in tomatensaus van Frituur en eethuis De Meersbloem.

MM: You know me so well … 😉

Wat is haar favoriete ontbijt?

Full English breakfast, maar dan zonder eieren, zonder bacon, zonder worst, zonder witte bonen in tomatensaus, zonder…

Wat is haar favoriete muziek?

Mee met hedendaagse muziek, draai maar iets van Ed Sheeran,…

Wat is haar favoriete sportteam?

Geen, of de Woop girls om er een te noemen

Welke kleur hebben haar ogen?

Bruin

Wat doe jij, waarvan zij zou willen dat je het niet doet?

Met het werk bezig zijn buiten de uren.

Waar is zij geboren?

Opbrakel, sinds 1970 beter bekend als Brakel

Je bakt een taart voor haar verjaardag. Wat is haar favoriet?

Een grote, met meringue … al heeft ze liever een ijsje, met chocolade, zonder slagroom of een potje met sabayon, mango, meloen

MM: En pistache en mokka

Wat voor sporten heeft zij allemaal gedaan?

Judo onder andere, fietsen

Wat zou zij uren kunnen doen?

Naar snertseries kijken op Netflixen en Grey’s anatomy

MM: En naaien, haken, bloggen…

Wat voor een uniek talent heeft zij ?

Oprechte interesse tonen in mensen

Hoelang zijn jullie al getrouwd?

12 jaar

Plaats een reactie